مدارک مورد نیاز برای درخواست و اخذ ویزای تجاری بلاروس

بلاروس از طریق برنامه‌های تجاری، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، افرادی را که توانایی قابل توجهی برای کمک به اقتصاد، توسعه اقتصادی و بهبود بازار بلاروس دارند، به این کشور جذب و دعوت می نماید. این برنامه‌ها به منظور جذب سرمایه‌گذاران، صنعت گران، کارآفرینان و افراد خوداشتغال در خارج از بلاروس که دارای سرمایه‌ کافی علمی، مادی و برای فعالیت اقتصادی، بینش قابل توجه در کسب و کار و مهارت‌های کارآفرینی دارند، ارائه می‌شوند.

تاجران، بازرگانان و صاحبان کسب و کارهای ایران امروزه با گسترش روابط تجاری بین ایران و بلاروس به فکر گسترش حوزه های صادراتی و فعالیت های اقتصادی خود در این کشور افتاده اند.

هلدینگ بلاروسی با دارا بودن سه شرکت زیرمجموعه خود (ثبت شده در بلاروس) به خدمت رسانی و کمک به فعالین بازرگانی، صنعتی و کشاورزی در زمینه های مشاوره تجاری، سورس یابی کالا، صادرات و واردات کالا، تامین مواد اولیه و امور گمرکی و لجستیک در بلاروس می باشد.

لازم به ذکر است دریافت ویزای تجاری به عنوان اولین قدم ضروری برای فعالیت های شما در این کشور بصورت خدمات ویزا سرویس انجام می پذیرد.
هلدینگ بلاروسی مفتخر است با سابقه 10 ساله خود در زمینه فعالیت های گوناگون در کشور بلاروس و حضور مستمر در این کشور ضامن کیفیت خدمات اراه شده به کسب و کار و شما می باشد.